— zakelijke dienstverlening—
het optimaal inplannen van je projecten & taken en automatische registratie van werktijden
Voor dienstverlenende bedrijven is de planning en optimalisatie van tijd en middelen altijd een uitdaging, of het nu gaat om het inplannen van onderhoud, installaties of de opvolging van tickets. Maakt jouw organisatie optimaal gebruik van je medewerkers en resources? En kunnen je medewerkers erop vertrouwen dat de verloning correct plaatsvindt?
Syntegro biedt een complete Workforce Management oplossing binnen de zakelijke dienstverlening: tijdregistratie, planning (personeel-, project- en taakplanning), job registratie en toegangsmanagent voor je medewerkers, kantoorpersoneel en uitzendkrachten.
Plannen in functie van jouw requirements!
De juiste persoon inplannen voor de juiste taak is slechts één uitdaging. Vaak moet je namelijk ook rekening houden met allerlei randvoorwaarden: de beschikbaarheid van materiaal en materieel, startdata, deadlines, locaties, SLA’s, enzovoort.
We zorgen voor een optimale planning, tevreden medewerkers én klanten. Dat doen we met software die we volledig op maat van jouw planningsbehoeften inrichten:
- Een totaalplanning in één tool: personeel, taken én projecten
- Snellere afhandeling van tickets en SLA’s en efficiëntere communicatie naar klanten op basis van de planning.
- Betere inzage in kosten, investeringen en planning, met een mogelijkheid tot nacalculatie.
- Door te plannen op basis van beschikbaarheid en competities zet je altijd de juiste mensen op de juiste plaats in binnen jouw organisatie. Zo vermijd je onder- en overbezetting en de kosten die daarmee gepaard gaan.
- De benodigde capaciteit is nooit hetzelfde. Onze software houdt rekening met de benodigde bezetting en kan direct bijgesteld worden bij last-minute veranderingen.
- Direct inzicht voor medewerkers in het actuele rooster. Ook na een wijzing is het rooster direct zichtbaar in de app of het portaal.
- Flexibel, efficiënt en eenvoudig voor planners. Dat doen we met een planningsbord op maat waarop we relevante, realtime informatie overzichtelijk weergeven. Denk aan beschikbaarheden, uurroosters en over- en onderbezetting. Zowel voor vaste medewerkers als voor uitzendkrachten.
- Integratie met diverse service management systemen.
- En uitgebreide rapportages voor voortdurende optimalisering.
Makkelijke registratie & altijd inzicht
Via de handige app en portal hebben medewerkers realtime inzicht in hun rooster, gewerkte uren en verlofsaldo’s. Een aanvraag is snel en gemakkelijk ingediend en de manager kan deze direct goedkeuren via de app of portal.
Voor tijd-, taak- en projectregistratie zijn er verschillende manieren voor medewerkers om zich te registreren: via de klok, een PC of via de app.
Automatische & betrouwbare tijdregistratie
Met tijdregistratie van Syntegro registreer je aan- en afwezigheden en alles wat impact heeft op de verloning van je medewerkers. Onze oplossing biedt meerdere voordelen binnen de zakelijke dienstverlening:
- Roosters: alle soorten roosters zijn mogelijk, zoals vaste- of flexibele rooster, open roosters en ploegendiensten.
- Aan- en afwezigheden: alles wat van toepassing is op jouw organisatie kan ingericht worden, zoals ziekte, wettelijk- en bovenwettelijk verlof, ADV, TVT, (aanvullend) geboorteverlof,…. Met direct een overzicht van de (vakantie)planning van je afdeling of organisatie.
- Overuren: jij bepaalt wanneer iets overwerk is, tegen welke percentages, en voor wie dit van toepassing is.
- Toeslagen: een automatische berekening van toeslagen zoals oproep-, stand-by of weekendtoeslag, maar ook reiskosten- of thuiswerkvergoeding.
- Inzicht: je medewerkers hebben altijd inzicht in hun gewerkte uren, overuren, rooster en verlofsaldo’s, wat zorgt voor een hogere medewerkerstevredenheid.
- Gebruikersrollen: de meeste voorkomende zijn HR, manager en medewerker, maar iedere gebruiksrol is mogelijk.
- Volledig compliant: de software is volledig afgestemd op jouw CAO of bedrijfsreglement, voldoet aan de arbeidstijdenwet en is flexibel bij veranderde wet- en regelgeving.
- Workflows: flexibel in te richten voor het beoordelen van aanvragen of afhandelen van excepties.
- Aanwezigheidsbord: een actueel overzicht van je aanwezige medewerkers in geval van een calamiteit.
Koppeling met je salaris- & HR-software
Geen handmatige invoer meer door de standaard koppeling met je salarissoftware. Alle werknemer gegevens worden geïmporteerd vanuit de database van de salarissoftware. Op het einde van de maand exporteert Syntegro alle gegevens die nodig zijn voor een correcte verloning.
Daarnaast bieden we nog veel meer standaard integraties
Inzicht in je kosten door Job registratie
Voor direct inzicht en grip op de kosten van je gehele proces kies je voor de optionele module ‘job registratie’:
- Registreer de tijd die jouw medewerkers spenderen aan een taak of project. Hierdoor heb je inzicht in de gewerkte uren per medewerkers, taak of project. Ook ziekte-uren kunnen hierin meegenomen worden.
- Alleen relevante taken of projecten worden per medewerker getoond. Ze selecteren en registreren hun jobs en zien de details in hun kalender.
- Met een koppeling naar jouw ERP-software kun je dankzij standaard API’s automatisch kostenplaatsen creëren en de geregistreerde informatie gebruiken voor nacalculatie en facturatie.
- Uitgebreide rapportages van de besteedde tijd en realistische inzichten in je interne kosten.
Controle door Toegangsmanagement & Bezoekersregistratie
Met de oplossing van Synguard bieden wij een complete oplossing binnen hetzelfde software platform als Syntegro:
- Toegangsmanagement: regel wie er waar en wanneer toegang heeft tot je gebouwen, met een flexibele en schaalbare oplossing.
- Bezoekersmanagement: ontvang je bezoekers hartelijk en geautomatiseerd, vanaf de eerste uitnodiging tot bij het vertrek, bij een receptionist of een selfservicekiosk.
- Parkingmanagement: je parkeerruimte wordt optimaal benut met een realtime overzicht van het gebruik en de bezettingsgraad door werknemers, bezoekers, andere bedrijven en omwonenden.